VicÁ nagyonblogja

Rólam/Rólunk/Valakiről/Akárkiről

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • zsótti: Az Usher-ház vége az én összeesése is egyben, mely szerint az összeborult én képe újraéled, ami ne... (2007.09.24. 15:28) ??????
  • Zsótti: Én csak sírok, nem gondolkodok. (2007.09.24. 13:13) ??????
  • zsótti: Mert a fejünkben régi képek, sohase volt időről beszélnek, és a fülünkben furcsa dallam... (2007.09.18. 17:01) buborék
  • kiff: bazz kihagytam a végéröl a paintballt, azt még mindenki képzelje oda nagy elánnal:) (2007.08.13. 13:48) éhség,öntözés,togyogás,paintball!
  • kiff: sajthold, neptun, kurvák, rénszarvas, szuperszexalitás, szomjuság, esöfelhö, kisvirágok, szépség, ... (2007.08.13. 12:02) éhség,öntözés,togyogás,paintball!
  • Utolsó 20

Ez a HúZSvét

2007.04.10. 10:21 | VicÁ | Szólj hozzá!

jeje.Szombat este köszöntöttük a fiúkkal a nyulat egy pavcsis gyulyásparti keretében,mely kurva jóra sikeredett.Az este érdekessége mindenki és magam számára is,hogy nem rúgtam be.
Másnap reggel mentem a Pici Keresztlányomhoz,meg a komáimhoz vendégségbe.Hát a Komasszonyom igen finomat főzött nekem,de előtt Rebivel megtartottuk az ajándékvadászatot a kertben.Azt mondta az ajándékomra,hogy megkapta amire mindig is vágyott.Ezért egyébként külön köszönet a Káros Páromnak,mert ő beszélt rá,hogy ezt vegyem neki.
Egész délután játszottunk,floorballoztunk.Én a Balázzsal voltam, a Csirke meg a Rebivel.Nővérkém mindeközben főzött.Egyetlen ember esett el  a meccs alatt.Nah kitaláljátok ki volt?A csapatársam, a drága Fájvi meg hasba küldött a kurva kemény műanyag labdával...a meccs döntetlennel zárult.Tollasozni is vicces volt úgy hogy Rebike a nyugágyból azt ordibálta hogy béna vagyok.
Este úgy gurultam haza...mert kurva sokat ettem meghát busszal mentem.Édesanyámnak még behisztiztem hogy el fgok hervadni,meg nem festettem pirossrágazöld tojást,mert nem kellett,rajtam meg nem maradjon.

Hétfőn már tényleg azt hittem hogy elmállok,mikor is Julcsi barátnőm telefonált hogy hát menjek le a ház elé beszélgetni,nem volt átlátszó,nem.Kaptam két szifon szódát,aztán a fiúkkal konyakoztunk,minek hatására nekem a keresztszüleimhez érve le kellett feküdnöm.Úgy is maradtam míg ott voltunk. ŐŐŐŐŐőő,a délután további részében locsolkodtunk,autóval is,a Karniszter az autóból kiabálva kommntált minden járókelőt,aminek a Julcsi nem örült.A Nővérem azt hitte be vagyok baszva,pedig én csak a menekülési útvonalait próbáltam zárolni. A locsolkodó mulatság a Zombiék kertjében érkezett a fináléjához,ahol én az exemet, a Kriszt,aki nem lett okosabb mint volt,fejbe vágtam szódásszifonnal.

Este egyedül én voltam részeg,mert a többiek a nap közben elfogyasztott alkoholaztánhányás után már nem bírtak inni.Én meg ittam,és?Életem fordulópontjához érkezett:alig bírtam állni,egyik kezemmel a söröcskémet fogtam,a másikkal meg gólt lőttem csocsóban.Ezt csinálja utánam a Deák Bill.Aztán már nem lehetett bírni velem,így a KArniszter meg a Szabi hazavitt,ahol megvicceltem Anyukámat is meg magamat is,de a fő ludas egy takaró volt.Részeg emesenezés után hivatalosan is lezárult a HúZSvét 2007.

A bejegyzés trackback címe:

https://semmittelen.blog.hu/api/trackback/id/tr2356692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása