VicÁ nagyonblogja

Rólam/Rólunk/Valakiről/Akárkiről

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • zsótti: Az Usher-ház vége az én összeesése is egyben, mely szerint az összeborult én képe újraéled, ami ne... (2007.09.24. 15:28) ??????
  • Zsótti: Én csak sírok, nem gondolkodok. (2007.09.24. 13:13) ??????
  • zsótti: Mert a fejünkben régi képek, sohase volt időről beszélnek, és a fülünkben furcsa dallam... (2007.09.18. 17:01) buborék
  • kiff: bazz kihagytam a végéröl a paintballt, azt még mindenki képzelje oda nagy elánnal:) (2007.08.13. 13:48) éhség,öntözés,togyogás,paintball!
  • kiff: sajthold, neptun, kurvák, rénszarvas, szuperszexalitás, szomjuság, esöfelhö, kisvirágok, szépség, ... (2007.08.13. 12:02) éhség,öntözés,togyogás,paintball!
  • Utolsó 20

sűrítmény

2007.08.11. 08:47 | VicÁ | 1 komment

Hát nem igazán használom ki azt a lehetőséget,amit azt Internet(nagyon tisztelem,ezért nagybetűvel írom  a nevét) nyújt számomra,mert lusta vagyok,nincs kedvem írogatni...Ő csak néha.blabla.
Nos az elmúlt pár hétben voltunk Völgybe,Szigeten.Faszás volt.Most meg nyaralás lesz.Szerintem ennél messzebb már nem is lehetne menni.Szóval az a helyzet hogy 5 egész napot töltök/töltünk el a kecónkba,ami tök üres lesz.Jön a Kokkero,no meg a Srácok,meg a Toppi,talán Pöcök is,meg hát a Csirke az én drága Bátyusom.
Aztán meg következik Pöckömmel a mi nemzeti ünnepünk augusztus 19.-én,amit én úgy fogok elkövetni hogy est tízkor érek haza a melóból,dehát kettőnknek membrán lesz,és ez a lényeg meg az is fontos,hogy szerinte egy Különleges Vikkaság vagyok.
De viszont(vagy viszont vagy de.Vágom én.De Csáth Géza,aki nekem az atyaúristen,is használja  aKatonai behívó című novellájában,és ezzel én meggyőzettettem.) láttam az új Tarantino filmet,ami agyhalál és hát nagyon minden.Stílus zene,önmagára utalások,kegyetlen nagy karakterek,olyan dolgok amiket nem tudom hogy van pofája kitalálni annyir nagyok(Kurt Russel belevigyorog a kamerába),izgalom,és persze hogy ez az első film amit ő fényképezett,ami ugyancsak nem elhanyagolható tény.Zoe Bell is szerepet kapott ebben a filmben,azaz ennél egy kicsit több történt,Quentin külön az ő számára írt egy szerepet.Zoe volt Uma kaszkadőrje a Kill Billben,és meglepő módon szerepe szerint is ezt a munkát űzi.
A másik hogy elolvastam Az élet máshol van című regényt Kunderától,amit kiskifftől kaptam kőcsönbe(benne felejtette az születési anyakönyvi kivonatát).Most az a mondat következik,ami miatt magyar szakon úgy vágnának ki óráról/vizsgáról,mint macskát szarni:Egy költőről szól,meg az édesanyjáról.De nem is erről.Nehéz megfogalmazni.De ami szerintem zseniális benne,az az önreflexivitása,és az a mondat:a szépség csupán véletlen kérdése.Szóval jeje.

A bejegyzés trackback címe:

https://semmittelen.blog.hu/api/trackback/id/tr46137335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskif 2007.08.12. 17:06:43

és hány kg-val születtem, amugy örülök hogy tetszik a könyv
süti beállítások módosítása